Ford Mondeon ohjaustehostimen pumpun vaihdossa ei pitkään nokka tuhise.
Purkaa moottorinkorvakon, apulaitehihnan, ilmanputsarin, jotta saa
moottoripidikkeen laitettua paikoilleen ja sitten puretaan tietysti
pumpulle menevät letkut/putket. Pumppu on kolmella pultilla kiini
kiinikkeissään. Nostaa vaan vanhan pumpun pois ja laittaa uuden tilalle,
kun uusi pumppu on paikallaan niin alkaa ilmaus. Autosta keula ilmaan
ja autoa ei käynistetä tässä vaiheessa vaan lisätään öljyä ja toinen
kääntelee rattia laidasta laitaan ja lisätään öljyä niin kauvan kunnes
sinne ei mene enää. Tällä ehkäistään pumpun hajoaminen jos sinne on
jäänyt ilmaa niin pumppu ei pyöri tyhjänä. Auto käyntiin ja hetken
rattia laidasta laitaan ja se oli siinä.
Ford Mondeo steering pump exchange not for a long beak tuhise. Extracts engine attachments, serpentine belt, air filter, in order to get engine attachments, put in place and then unloaded, of course, go to the pump hoses / tubes. The pump has three captive bolt Suspension for cable. But to bring the old pump off and put a new one, the new pump is in place so begins the phrase. The car bow into the air and the car is Initiates checks at this stage, but is added to the oil, and the second you turn the steering wheel from side to side and add oil so long until there will not go any more. This prevents degradation of the pump if there is a remaining air so the pump does not rotate when empty. Car start and the moment the steering wheel from side to side, and that was it.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti